Cateva schimbari in structura organizatorica a Regiei Autonome de Transport Electric in Comun (RATEC), din Iasi, vor avea, pentru o scurta perioada de timp, repercusiuni privind orarul de functionare. Astfel, intre orele 4.00 si 6.00 dimineata, este posibil ca iesenii care doresc sa plece la serviciu, sa astepte mai mult timp venirea unui tramvai. Pentru o mai buna eficientizare a transportului in comun, conducerea regiei a hotarat sa schimbe locatiile sectiilor II si III intre ele. "Va avea loc aceasta rocada pentru ca, de exemplu, tramvaiele din depoul din Dacia au de parcurs o distanta destul de mare pentru a ajunge in Copou. Aducerea lor in depoul de la Gara echivaleaza cu economie de timp si bani", a declarat ieri Maricel Gherca, inginer-sef la RATEC. In rest, regia de transport va respecta intervalele practicate de la data de 1 iulie, care prevad ca in orele de varf tramvaiele vor veni la fiecare 12 minute, urmand ca in restul zilei sa soseasca la fiecare 16 minute.
Razvan CONSTANTIN
Cateva schimbari in structura organizatorica a Regiei Autonome de Transport Electric in Comun (RATEC), din Iasi, vor avea, pentru o scurta perioada de timp, repercusiuni privind orarul de functionare. Astfel, intre orele 4.00 si 6.00 dimineata, este posibil ca iesenii care doresc sa plece la serviciu, sa astepte mai mult timp venirea unui tramvai. Pentru o mai buna eficientizare a transportului in comun, conducerea regiei a hotarat sa schimbe locatiile sectiilor II si III intre ele. "Va avea loc aceasta rocada pentru ca, de exemplu, tramvaiele din depoul din Dacia au de parcurs o distanta destul de mare pentru a ajunge in Copou. Aducerea lor in depoul de la Gara echivaleaza cu economie de timp si bani", a declarat ieri Maricel Gherca, inginer-sef la RATEC. In rest, regia de transport va respecta intervalele practicate de la data de 1 iulie, care prevad ca in orele