In urma cu doi-trei ani, internetul era folosit mai ales pentru a purta discutii. In prezent, 2,2 milioane de romani, respectiv 10% din populatie, utilizeaza internetul, fata de 2% in 1998 Romanii au inceput sa prinda gustul cumparaturilor online. Un studiu efectuat de catre Ministerul Comunicatiilor (MCTI) arata ca site-urile de comert electronic sint accesate de mai multe ori decit cele de discutii on-line, cunoscute ca pagini de chat. Pratic, conform sursei citate, 4% dintre utilizatorii de internet din tara, adica 88.000 de romani intra pe internet pentru a face cumparaturi on-line, si numai 66.000 pentru a folosi chat-ul, respectiv un procent de 3% din internautii romani. In urma cu doi-trei ani, internetul era folosit mai ales pentru a purta discutii on-line cu persoanele aflate la distanta. Cea mai mare parte a romanilor pasionati de internet, adica 53% folosesc acest mijloc de comunicatii pentru a cauta diverse informatii. 14% dintre internauti intra pe unul din sutele de site-uri de e-mail pentru a trimite mesaje prin intermediul postei electronice, iar 26% pentru a se folosi de unul din servicii amintite mai sus: chat, comert electronic, informatii sau posta electronica. In Romania, 2,2 milioane de persoane utilizeaza Internetul, acesta atingind o rata de penetrare de 10%, fata de 2% in 1998, potrivit unui comunicat al MCTI. Numarul domeniilor .ro (n.r.- denumiri de site-uri) s-a triplat in ultimii doi ani, ajungind la aproape 50 000. Pina in acest moment, 279 de firme au fost autorizate sa furnizeze servicii de tip acces la Internet. (D. CONSTANTIN) In urma cu doi-trei ani, internetul era folosit mai ales pentru a purta discutii. In prezent, 2,2 milioane de romani, respectiv 10% din populatie, utilizeaza internetul, fata de 2% in 1998 Romanii au inceput sa prinda gustul cumparaturilor online. Un studiu efectuat de catre Ministerul Comunicatiilor (MCTI) ara