cei mai multi focsaneni s-au adresat, in scris sau la audiente, primarului Decebal Bacinschi. la Prefectura au ajuns 46 de reclamatii, iar la Consiliul Judetean, doar 57 de petitii. numai 9 focsaneni au sunat la "telefonul cetateanului" 143 de focsaneni s-au adresat primarului, in primele luni ale acestui an, cautind rezolvarea unor probleme legate de retrocedarea pamintului, locuinte, debransari de la energia termica, cit si cereri de locuri de munca. La zilele de audiente ale celor doi viceprimari, numai 50 de cetateni au pasit pragul Primariei. S-au expus si nemultumiri legate de modul de facturare a serviciilor furnizate de CUP si ENET, institutii aflate in subordinea Primariei municipiului. "La problemele prezentate la audiente, raspunsurile au fost comunicate, in marea majoritate, pe loc, cu exceptia celor care au necesitat o verificare amanuntita. Pentru acestea din urma s-au solicitat, in scris, de la serviciile sau institutiile competente informatiile necesare, iar raspunsul privind modul de solutionare a fost comunicat, cu adresa, petentului", precizeaza seful Serviciului de relatii cu publicul din cadrul Primariei, Dan Cazaciuc. Numarul petitiilor trimise de cetateni se ridica la 283, 13 fiind scrise sub rezerva anonimatului sau fara date de identificare. La Prefectura s-au inregistrat numai 46 de sesizari, in timp ce Consiliul Judetean numara 57 de scrisori. Compartimentul relatii cu publicul recunoaste ca 12 petitii au fost solutionate dupa depasirea termenului legal si precizeaza ca cei vinovati au fost sanctionati. Alte 22 de reclamatii sint in curs de rezolvare, se arata intr-un raport prezentat consilierilor locali. Cu totul surprinzator, de la inceputul anului si pina acum, numai 9 cetateni au sunat la Primarie pentru a sesiza sau reclama diverse probleme! Raspunsurile au fost comunicate, fie imediat prin telefon, fie in scris, in termenul de 30 de