Pe vremuri, cand publicitatea trecea drept un moft occidental, aparuse, nu se stie cum, o reclama cat o zi de post, cocotata pe un zid din preajma Teatrului Giulesti: "Nici o masa fara peste oceanic". Pe vremuri, cand publicitatea trecea drept un moft occidental, aparuse, nu se stie cum, o reclama cat o zi de post, cocotata pe un zid din preajma Teatrului Giulesti: "Nici o masa fara peste oceanic". Oriunde te duceai, cu trenul sau masina dadeai de ea. Devenise un fel de parola, intre noi, atunci cand voiam sa dam de inteles ca ne-am saturat sa tot auzim de cineva, sau sa-l vedem. In frenezia publicitatii din ziua de azi, este greu sa spui, exact, cine anume te bate mai abitir la cap, de cine nu mai poti scapa, cand deschizi televizorul. Parca detergentii si sampoanele ar detine totusi suprematia. S-ar putea, totusi, ca Andreea Antonescu (mai nou, AndreEA) sa treaca inaintea lor. "Nici o masa fara peste oceanic" a devenit, pentru mine, "nici o seara fara AndreEA". Se plimba fetiscana de la un post la altul, ca un material didactic viu a ceea ce inseamna eficienta unui bun impresar. Si-a facut rost de lentile de contact ce au propulsat-o in randul blondelor cu ochi albastri. Doar de un glas mai colorat nu si-a facut rost, tocmai acum cand de la "Mosule, ce tanar esti" vrea sa treaca pe modulatii inalte. Nu m-a mirat sa o vad la "Noaptea devreme", cu Badea si Oreste. Omul potrivit la locul potrivit. Nu cred insa ca emisiunea Irinei Pacuraru "Unu si Unu", de acum doua seri, ar fi avut de suferit daca nu se producea si "pretutindenara" Andreea. Dimpotriva. Cand o ai invitata pe Floarea Calota, artista adevarata, una dintre pastratoarele autenticitatii folclorului nostru, nu o aduci pe post de "guest star" pe jumatatea fostelor "Andrele". Daca cineva si-a propus sa faca turul litoralului din show in show asta nu inseamna ca trebuie, neaparat, sa i se deschida chiar toate