- Economic - nr. 154 / 8 August, 2003 Daca, intr-o economie functionala, este firesc ca fiecare cetatean sa isi achite serviciile de care beneficieza, la fel de fireasca este si reciproca, in sensul ca, atunci cand clientul este cu plata la zi, furnizorul are obligatia sa ii ofere servicii prompte si de calitate. Numai SC Energomur SA, furnizoarea agentului termic in municipiul Targu-Mures, nu reuseste sa gaseasca o cale civilizata de a-si recupera datoriile de la rau-platnici, motiv pentru care ii obliga si pe cei cu facturile achitate la zi sa suporte "represaliile" instituite pentru recuperarea restantelor. Vesnica scuza a acestei societati este dotarea tehnica depasita, care nu ii permite sa opreasca furnizarea apei calde sau a agentului termic doar la clientii rau-platnici. Ultima sesizare in acest sens am primit-o de la doamna Floare Vagu, presedinta Asociatiilor de proprietari numerele 727, 741, 742, 746, 748 si 778, de pe strada Cutezantei, din cartierul Tudor: "Vineri, 1 august, cand am citit anuntul publicat de Energomur in presa locala, in care se comunica si intreruperea furnizarii apei calde, incepand din 4 august, pentru consumatorii deserviti de centrala termica Tudor Vladimirescu 5, din cauza restantelor la plata, mi-am zis ca nu vad bine! Asociatiile pe care le reprezint primesc apa calda de la acest punc termic, insa noi nu avem nici o restanta fata de Energomur! Cum isi permite aceasta regie sa opreasca, pur si simplu, furnizarea apei calde pentru mii de cetateni de buna credinta, care si-au achitat la timp facturile?! Ni se spune mereu ca nu poate fi oprita apa doar pe anumite scari, ci numai pe total centrala termica. Eu nu cred asa ceva! In subsolurile blocurilor, exista robinete, de unde s-ar putea sista furnizarea apei doar la scarile care nu au platit, intr-adevar, facturile catre Energomur! Problema ar putea fi rezolvata foarte simp