?Afacerea maxi-taxi este cum nu se poate mai rentabila pentru soferi. Pe o distanta de un kilometru, cel putin zece persoane platesc calatoria fara a primi bilet. Oare citi bani string intr-o luna, dar intr-un an?? (Costin, Bucuresti)
?Consider ca transportul alternativ, adica de stat si privat, trebuie sa existe, cu exceptia ca acela din urma sa-si plateasca impozitele catre stat, iar biletele care se vind calatorilor sa fie tiparite la Imprimeria Romana nu trase la xerox ca la noi.? (anonim, Pitesti)
Societatea Academica din Romania (SAR), condusa de Alina Mungiu-Pippidi, a concluzionat, intr-un un studiu politic, ca PD-PNL ar trebui sa se regrupeze nu sub forma unei aliante, ci a unei uniuni care sa aiba o singura conducere. Motivul, o alianta ar aminti de CDR, pe cind o uniune ar lasa impresia unui partid unitar.
- Credeti ca o uniune PD-PNL are mai multe sanse decit o alianta intre cele doua partide?
Asteptam raspunsurile dvs. la telefonul 021/202.20.00 sau la adresa calinh@expres.ro
?Afacerea maxi-taxi este cum nu se poate mai rentabila pentru soferi. Pe o distanta de un kilometru, cel putin zece persoane platesc calatoria fara a primi bilet. Oare citi bani string intr-o luna, dar intr-un an?? (Costin, Bucuresti)
?Consider ca transportul alternativ, adica de stat si privat, trebuie sa existe, cu exceptia ca acela din urma sa-si plateasca impozitele catre stat, iar biletele care se vind calatorilor sa fie tiparite la Imprimeria Romana nu trase la xerox ca la noi.? (anonim, Pitesti)
Societatea Academica din Romania (SAR), condusa de Alina Mungiu-Pippidi, a concluzionat, intr-un un studiu politic, ca PD-PNL ar trebui sa se regrupeze nu sub forma unei aliante, ci a unei uniuni care sa aiba o singura conducere. Motivul, o alianta ar aminti de CDR, pe cind o uniune ar lasa impresia unui par