Cine tine, cat de cat, la "imaginea" sa, daca a apucat sa spuna "da" initiativei de a-i onora pe Badea si Oreste, trebuie sa fie vigilenti, sa-si cantareasca bine fiecare cuvant; substantiv, verb, Cine tine, cat de cat, la "imaginea" sa, daca a apucat sa spuna "da" initiativei de a-i onora pe Badea si Oreste, trebuie sa fie vigilenti, sa-si cantareasca bine fiecare cuvant; substantiv, verb, prepozitie, articol, ce o fi el, ba chiar si fiecare silaba. Totul poate fi folosit impotriva lor, de aceea, cel mai bine ar fi ca respectivii sa nu deschida gura decat in prezenta avocatului. Gazdele de la "Noaptea devreme", plimbaretii care au bantuit prin cateva posturi de televiziune, stau la panda. Principiul taclalelor patronate de cei doi este retezarea replicii interlocutorului, prinderea vorbelor din zbor si terfelirea lor, prin asociere cu setul de obsesii, chipurile, de glume, de care nu se despart. Rosteste bunaoara, imprudentul, cuvantul "mana", Oreste - de obicei el are acest rol - il fixeaza de una dintre scarbavnicele intrebuintari. Nu apuca un nefericit sa pomeneasca numele lui Clinton, ca acelasi Oreste ciripeste rapid prima silaba, pentru a evoca un detaliu anatomic. Cand sunt mai putin obsedati de umorul cu trimiteri fiziologice, opteaza pentru cel din familia poantelor de circ ale unor clovni fara har. Rade, oare, cineva, cand Badea ii spune amicului sau ca seamana cu... Marcel Proust, dupa care ii traduce, adica "esti prost"? Cunoasteti vreun vecin care sa zambeasca atunci cand acelasi Badea nu-l lasa pe Radu Gheorghe sa-si termine fraza si il si executa. "Am vazut o comedie"... zice actorul. "Cum, numai una? Auzi, a vazut o singura comedie". Baietii care au facut din tembelism un motor al emisiunilor de divertisment, care invita artisti nu pentru a schimba vreun gand, ci pentru a-i folosi ca pe un perete in care arunca mingea ce trebuie sa vina tot la ei, po