- Social - nr. 163 / 21 August, 2003 Se poate aprecia ca fiecare dintre noi, de la mic la mare, zilnic suntem bombardati, intr-un fel sau altul, de publicitate. Fie ca mergem pe strada, fie acasa, ori la servici, avem parte de ea. Deschidem televizorul, radioul, un ziar, o revista. Cel mai adesea, insa, este atunci cand deschidem cutia postala. Scoatem afara un teanc de fluturasi, pliante, reviste, colorate sau nu, mai mici, mai mari. Daca intram in casa cu ele, fie ca le frunzarim, fie ca nu si le aruncam la cosul de gunoi, inca e bine. De multe ori, insa, tipariturile sunt aruncate in casa scarilor, pe strada, pe unde se nimereste. Aici intervine problema, fiindca tiparitura in cauza devine obligatoriu gunoi. In acest timp, furnizorul reclamei isi freaca mainile multumit: a conceput o anumita reclama pentru a promova o afacere anume, a investit multi bani pentru tiparire si distribuire si asteapta nerabdator afluxul de clienti. Vin apoi femeile de serviciu, maturatorii de strada si se face curatenie din nou. Ca o simbioza. A doua zi, se ia totul de la inceput. Chiar daca pare mai la-ndemana oricui sa-si faca reclama ieftina prin tiparirea fluturasilor publicitari, mai elegant, mai cu bun-simt si mai eficient ar fi sa se faca reclamele publicitare prin intermediul ziarelor, a revistelor, a spoturilor publicitare in presa audio-video si asa mai departe. In blocuri, pe strazi, in spatiile verzi ar fi cu putin mai multa curatenie, efectul si interesul publicitar mult mai bun, banii gospodariti mai eficient, nu aruncati la gunoi. VIOREL CONTIU - Social - nr. 163 / 21 August, 2003 Se poate aprecia ca fiecare dintre noi, de la mic la mare, zilnic suntem bombardati, intr-un fel sau altul, de publicitate. Fie ca mergem pe strada, fie acasa, ori la servici, avem parte de ea. Deschidem televizorul, radioul, un ziar, o revista. Cel mai adesea, insa, este atunci cand desch