In vestul tarii, din greva feroviarilor nu a mai ramas decit cea a mecanicilor de locomotiva, ei fiind singurii participanti la protestul de doua ore anuntat pentru ieri dimineata. Sindicalistii din CFR pareau hotariti sa opreasca toate trenurile de joi dimineata, intre 7 si 9, nemultumiti de numarul mare de concedieri anuntat de Ministerul Trasporturilor. Chiar daca sindicalistii din Federatia Elcatel, feroviarii de la vagoane, cei de la CFR Marfa si de la linii s-au declarat initial solidari cu grevistii, pe baricade au ramas doar mecanicii de locomotive.
In vestul tarii, din greva feroviarilor nu a mai ramas decit cea a mecanicilor de locomotiva, ei fiind singurii participanti la protestul de doua ore anuntat pentru ieri dimineata. Sindicalistii din CFR pareau hotariti sa opreasca toate trenurile de joi dimineata, intre 7 si 9, nemultumiti de numarul mare de concedieri anuntat de Ministerul Trasporturilor. Chiar daca sindicalistii din Federatia Elcatel, feroviarii de la vagoane, cei de la CFR Marfa si de la linii s-au declarat initial solidari cu grevistii, pe baricade au ramas doar mecanicii de locomotive. Participarea sidicalistilor din Regionala CFR Timisoara, cea mai mare ca suprafata din tara, a fost insa si cea mai redusa, nici 40% din trafic nefiind afectat.
Opt trenuri din 20 blocate in Gara de Nord
In Gara Timisoara Nord in intervalul orar in care era anuntata greva CFR, opt trenuri trebuiau sa plece si alte 11 erau asteptate sa soseasca.
Dinspre Timisoara n-a pornit nici o garnitura, adica acceleratul de Bucuresti si alte sapte trenuri personale, dar la capitolul sosiri totul a decurs normal. Pe ruta spre Arad, trenurile au circulat in timpul anuntatei greve de avertisment de ieri mai bine ca niciodata. Sindicalistii anuntasera cu o zi inainte ca nici o roata de tren nu se va misca de pe sina, pina si trenurile aflate in