"Stiti cum e: cand vrei sa fragezesti vanatul, il pui sa stea in otet trei zile. Fezandarea face parte din bucatarie. Da, sunt nemultumiri de toate felurile. Altfel tratezi cu cineva daca sta in "Stiti cum e: cand vrei sa fragezesti vanatul, il pui sa stea in otet trei zile. Fezandarea face parte din bucatarie. Da, sunt nemultumiri de toate felurile. Altfel tratezi cu cineva daca sta in genunchi. Spui: tu ai probleme, tu ai freza facuta invers decat in Europa... Chestiunea este ca noi sa stabilim exact daca trebuie sa ne spuna cineva unde sa punem palmieri". Carevasazica: vanat, otet, fezandare, bucatarie, genunchi, freza, Europa, palmieri. Tot acest haloimas e menit, in gandirea autorului, premierul Adrian Nastase, sa convinga electoratul ca el, romanul verde si vertical, ii baga in ma-sa pe occidentalii astia care vor sa ne umileasca pentru ca apoi sa ne cumpere ieftin. Rezultatul real e insa un soi de ceata textuala care, dupa ce se risipeste, nu lasa nici o urma coerenta in mintea electoratului standard mediu. Prima fraza, de pilda, presupune ca o larga majoritate a populatiei tarii se hraneste cu vanat, fazan, caprioara, mistret, nu cu porcariile gata fezandate de prin galantare, daca si le permite si pe alea. Pe urma, se sare de la bucatarie la frizerie fara nici cel mai vag instinct de respectare a unui principiu elementar de retorica destinata maselor: aglomerarea comparatiilor si metaforelor ingroapa sensul. Oamenii retin ca a fost ceva cu AGVPS si turismul de pe Litoral (cati au in minte remarca ambasadorului Guest cu privire la palmierii lui Agathon?...). Acest fragment de discurs este emblematic pentru genul de campanie electorala pe care s-a decis sa-l practice dl. Nastase. In plina agitatie de aderare la UE a Romaniei, membra NATO, d-sa zice ca guvernarea PSD nu e asa de corupta, dar Bruxellesul si Washingtonul vor s-o ponegreasca, cu scopul de a avea