Suspiciune: seria a fost masluita la Satu Mare
Cazul sefului OJPC Olt, Ion Carzon, acuzat intr-un dosar penal ca a vindut o Skoda Octavia cu seria caroseriei masluita, acopera jumatate din harta tarii. Masina a intrat in Romania in anul 2000 si pina sa ajunga la aradeanul care se declara escrocat a mai trecut prin trei miini, de la Satu Mare pina-n Olt, via Sibiu. Ancheta va mai dura o vreme, oricit de mediatizata ar fi povestea. Politia s-a cuplat cu Interpolul si abia peste o luna, doua se va afla daca Skoda in cauza a fost furata dincolo de granita.
Aradeanul Teodor Tulea a incercat sa deznoade firele acestei tepe oltenesti si ieri ne-a furnizat o versiune interesanta, care i-ar putea trimite pe anchetatori pe pista cea buna.
„Eu am o banuiala, dar sigur ca nu pot baga mina-n foc: probabil ca falsul a fost depistat de catre cei de la RAR Slatina, iar dl. Carzon sa-i fi convins sa inchida ochii, ca sa poata s-o vinda repede. Ar fi si o explicatie a faptului ca nu a tinut-o decit trei luni. Parerea mea este ca seria a fost masluita de catre Carzon la prima vinzare, si nu la Slatina. Aici a fost doar descoperita. Ancheta trebuie sa porneasca de la RAR Satu Mare, unde masina a fost inscrisa prima oara de la intrarea in tara. Ceilalti cumparatori cred ca sint nevinovati. In toata afacerea insa, eu sint cel care pica de fazan...“, declara aradeanul, care zilele acestea va porni si o actiune in justitie in speranta ca-si va recupera cei 10.000 de dolari pe care i-a platit directorului OJPC Olt.
Skoda a iesit curata din primul RAR Slatina
Luind de la coada la cap verigile lantului acestei afaceri, am ajuns la cel care i-a vindut lui Carzon masina, Mihai Burca, din comuna Dobroteasa- Olt. Acesta a intrat in posesia Skodei in toamna anului 2000. Burca, proprietarul unei fabrici de mezeluri, s-a dus in tirgul de masini de la Sibiu pent