A 60-a editie a "International Motor Show" are toate sansele sa stabileasca noi standarde in domeniu, cele 125 de premiere mondiale, dintre care 60 de noutati absolute, fiind completate de 13 premiere A 60-a editie a "International Motor Show" are toate sansele sa stabileasca noi standarde in domeniu, cele 125 de premiere mondiale, dintre care 60 de noutati absolute, fiind completate de 13 premiere europene si 35 de premiere germane. Intre 11 si 21 septembrie, publicul (despre care nu se mai poate spune ca e german, pentru ca multi dintre cei 850.000 de vizitatori estimati vor proveni si din tarile vecine) va putea admira creatii de ultima ora, ca VW Golf 5, noul BMW Seria 6, Mercedes SLR, Porsche 911 Turbo Cabrio, Ford Focus C-Max sau Smart 4 x 4. Salonul va avea peste 1.000 de expozanti, din 42 de tari, iar automobilele, motocicletele, microbuzele, produsele de tuning si, nu in ultimul rand, piesele si accesoriile vor fi expuse pe o suprafata de 215.000 de metri patrati, dintre care numai 30.000 in aer liber. Dupa cum se poate lesne imagina, vizitarea unei asemenea expozitii este o "operatiune" de durata, fiind putin probabil ca un vizitator pasionat de masini sa aiba nevoie doar de o singura zi. De altfel, organizatorii s-au gandit si la cei pe care o sa-i "lase picioarele", astfel incat exista bilete cu intrare multipla, valabile pe intreg parcursul unei zile. Din punct de vedere organizatoric, e clar ca mai avem multe de invatat de la nemti, planul lor tarifar fiind extrem de bine gandit, tocmai pentru a atrage cat mai multi vizitatori. Astfel, un bilet pentru o zi (cu intrari multiple) costa 15 euro in week-end si 13 euro in zilele lucratoare, un bilet "dupa program", pentru cei ce ies de la serviciu, va costa 8 euro, iar pentru studenti, elevi, profesori, copii si militari in termen pretul e de 7,5 euro pentru o intrare. In aceste conditii, mai ales daca ne g