Nimic de ascuns, totusi, ba chiar un lucru ce trebuie spus cu glas limpede, pentru ca nimeni sa nu mai aiba impresia ca lumea teatrului este una lipsita de probleme, in care artistii n-au alta grija Nimic de ascuns, totusi, ba chiar un lucru ce trebuie spus cu glas limpede, pentru ca nimeni sa nu mai aiba impresia ca lumea teatrului este una lipsita de probleme, in care artistii n-au alta grija decat sa-si inveseleasca spectatorii si sa le atraga atentia asupra marilor teme ale vietii. La Teatrul Nottara, o problema vitala a fost, in aceasta vara, renovarea salii Studio care, din cauza infiltratiilor si pozitionarii proaste, influentata in timp de sapaturile pentru apropiata statie de metrou, ajunsese in ultimul hal, podelele fiind deja mucegaite (foto). Pentru a scapa de umezeala ce imbolnavea actorii si deranja olfactiv spectatorii, colectivul teatrului s-a apucat de treaba singur, fara a implica vreo firma specializata in acest proces, dupa cum a anuntat miercuri, intr-o conferinta de presa, directorul Mircea Diaconu. Au lucrat cu totii, n-au dat bani decat pe materiale, nici aceia toti, fiind crezuti pe cuvantul lor de actori ca vor plati cand le va da banii Primaria. Nu stiu daca e bine sa procedezi asa - se creeaza astfel un precedent, care va contribui la neglijarea in continuare a indatoririlor finantatorilor de care depind institutiile de cultura de la noi - dar, decat sa stai si sa astepti la bunul plac al unor plimbatori de hartii prin Primarie, probabil ca e preferabil sa ai o atitudine gospodareasca. O atitudine regasita si in plan artistic, Mircea Diaconu anuntand cateva titluri menite sa devina o oferta variata (speram si de calitate!), dupa ce stagiunea trecuta Nottara a strans, asemeni furnicii, spectacole care acum pot fi rulate... greiereste. Pe bulevard, stagiunea se deschide cu Variatiuni enigmatice de Eric-Emanuel Schmitt, in regia lui Claudiu G