„Maratonul“ muzical – uneori cu patru concerte pe zi – si mai ales deplasarea de la o sala la alta fie pe ploaie si pe frig, fie pe canicula, au determinat o anume oboseala a spectatorilor, dupa zece zile in care au dorit sa urmareasca toate manifestarile incluse in Festival. O parte dintre ei s-au oprit, macar pentru citeva clipe, si in Piata Festivalului unde, dupa patru zile de ploaie abundenta, s-au reluat concertele si prezentarile de filme muzicale, dupa-amiezele de jazz fiind deosebit de „gustate“ de cei sositi special sau de trecatorii atrasi de sound-ul unor formatii cunoscute. Si totusi, salile au continuat sa fie pline si in ultimele zile ale Festivalului, semn ca nevoia de frumos, curiozitatea de a asculta „pe viu“ nume de referinta ale artei interpretative universale sau, dimpotriva, artisti pe care abia atunci ii descopereau (in general) cu incintare au generat o afluenta de public cu totul aparte, melomanii preferind sa faca un efort suplimentar, dar sa nu piarda nici un moment interesant.
Duminica dimineata, Sala Radio a gazduit un nou concert din ciclul Muzica romaneasca a secolului XX, sustinut de aceasta data de catre formatii binecunoscute – Trio Contraste, Aperto, Archaeus –, cintind opusuri de Aurel Stroe, Anatol Vieru, Dan Dediu, Tiberiu Olah, Adrian Iorgulescu, Horia Surianu, Ghenadie Ciobanu, Sorin Lerescu, Octavian Nemescu, Liviu Danceanu, dar si de nou infiintatul Cvartet D’al segno, care a debutat interpretind Opt bagatele pentru cvartet de coarde de Adrian Pop. Un matineu interesant prin alaturarea unor lucrari compuse de-a lungul unei jumatati de veac, in tehnici si in stiluri extrem de diverse, abordate cu profesionalism de catre muzicienii daruiti creatiei contemporane.
Dupa-amiaza a propus, la Ateneu, intilnirea cu o renumita soprana – Cheryl Studer – care, sub bagheta lui Christian Benda, acompaniata de Orch