Renault a testat, recent, trei din ultimele modele din gama Megane, lansate pe piata, respectiv Megan Sedan, break si coupe-cabrio. Locul ales pentru incercarea bolizilor - insorita Andaluzie. Renault a testat, recent, trei din ultimele modele din gama Megane, lansate pe piata, respectiv Megan Sedan, break si coupe-cabrio. Locul ales pentru incercarea bolizilor - insorita Andaluzie. Soselele moderne ale acestei frumoase provincii din sudul Spaniei, dealurile pline cu livezi de maslini, printre care serpuiesc molcom drumuri construite sa dureze 1.000 de ani, au reprezentat decorul perfect pentru demonstratia pusa la cale de gazde si organizatori. Ceea ce socheaza inca de la inceput la noile modele din familia Megane sunt formele noi si spectaculoase. La capitolul motorizare, noile produse Megane intrec orice concurenta, la clasa lor, mai ales in ce priveste diversitatea. Fireste, la drum, placerea cea mai mare o traiesti la volanul micului decapotabil. Orice calatorie cu noul Megane II coupe-cabrio este o minunata poveste, o aventura care-ti provoaca emotii puternice. Mai ales cand si peisajul este pe masura. Megane II CC este un 2+2. Constructorul si-a indreptat insa in mod special atentia spre locurile din fata, cele mai folosite. Si pasagerii din spate au locuri confortabile, gratie ampatamentului marit. Portbagajul are un volum de 490 litri. Ca motorizare, constructorul a introdus pentru acest model doua versiuni, respectiv una pe benzina (2 litri, 16 supape, 136 CP), si alta diesel (1,9 litri, 4 cilindri in linie, 120 CP). Varianta pe motorina a intrunit aprecieri unanime. Propulsorul dCI este si el foarte bine adaptat la o cutie de viteze cu sase trepte de origine Nissan. In echiparea de serie se regasesc plafonul escamotabil, din sticla, proiectat de celebrul carosier Karman, colaborator al uzinelor Mercedes, dar si al unor mari concerne asiatice. Operatia de d