* Numai in primele trei zile - peste 75.000 de vizitatori * Masini scumpe - Maserati, Volvo, BMW etc. - cumparate de VIP-uri care doresc sa-si pastreze anonimatul * Dacia a primit peste 100 de comenzi, dintre care o treime sunt pentru noul model Solenza Diesel * Marii absenti - Mercedes, Chrysler et comp. Cu doua zile inainte de inchiderea portilor, Salonul International de Automobile Bucuresti - SIAB 2003 poate fi catalogat ca o manifestare expozitionala de succes. O dovada in acest sens o constituie si numarul mare de vizitatori. Astfel, numai in primele trei zile, numarul vizitatorilor a depasit 75.000, existand toate premisele de a se inregistra in acest an un record de peste 200.000 de vizitatori, pe toata perioada desfasurarii targului. Si rezultatele comerciale ale targului, desi nu acesta este scopul unei astfel de manifestari, se anunta a fi unele de exceptie. Astfel, numeroase automobile expuse, printre care modele scumpe din marcile Maserati (circa 130.000 de euro), Volvo (70.000 euro) sau BMW (75.000 euro) au fost vandute unor romani cu bani multi, asa-zisele VIP-uri, care, asa cum ne-au declarat expozantii, "tin sa-si pastreze anonimatul". In general, expozantii au incheiat numeroase precontracte, care urmeaza sa fie finalizate dupa inchiderea targului. De exemplu, la jumatatea perioadei de desfasurare a expozitiei, Renault parafase deja circa 30 de astfel de contracte pro-forma, Fiat si Alfa Romeo cate 30, Citroen circa 20, multe pentru noul C3 Pluriel etc. De notat ca standul Uzinelor Dacia, postat imediat la intrarea in hala principala, este vizitat nu numai de numerosi curiosi, ci si de cumparatori. Astfel, pana la inceputul acestei saptamani, Dacia a primit si a parafat circa 100 de comenzi, dintre care o treime pentru noul model Dacia Solenza Diesel. Nu putem incheia fara sa precizam ca marele absent al Salonului Auto de la Bucuresti ramane Grupul