Bucurestiul este una dintre capitalele in care dansul contemporan nu are o reprezentare coerenta, in care spectacolele, atunci cand exista (dupa desfiintarea, la inceputul anului, a centrului MAD, Bucurestiul este una dintre capitalele in care dansul contemporan nu are o reprezentare coerenta, in care spectacolele, atunci cand exista (dupa desfiintarea, la inceputul anului, a centrului MAD, numarul reprezentatiilor de gen a scazut dramatic), sunt "pitite" prin baruri, furisate in teatre, ca niste "infractori culturali". Aceasta stare de anormalitate nu este cauzata, in nici un caz, de reactiile unui public traditionalist, ci de un cadru legislativ vitreg si de o indiferenta greu de imaginat, din partea Ministerului Culturii si Cultelor. Cu toate acestea, niste dansatori si coregrafi carora le pasa de dans, chiar daca traiesc intr-o tara in care aceasta componenta artistica e la limita supravietuirii, se "incapataneaza" sa creada in viitorul acestei arte. Rasplata lor sunt contractele, aprecierile in strainatate si organizarea, din doi in doi ani, la Bucuresti, a unui festival international de dans. Cel care a facut, anul acesta, ca "BucurESTI.VEST" sa existe este coregraful Cosmin Manolescu, care ne-a vorbit despre realitatea dansului contemporan romanesc. - Acum, dupa ce a vazut in cadrul amplu al unui festival cat de bine au fost primite spectacolele, credeti ca Ministerul Culturii isi va schimba pozitia si va inlocui indiferenta cu un ajutor pentru dans? - Ma intreb daca reprezentantii ministerului au fost macar la spectacole. Nu cred ca se va schimba ceva, asa cum nu s-a schimbat nimic nici dupa editia din 2001. Chiar daca aceasta editie a fost mai bogata, au fost spectacole de alta factura, aducand si spectacole in aer liber, la Curtea Veche, pe strada Lipscani, acesta din urma provocand reactii destul de dure. Sunt si filme, este si expozitia de fotografie,