Fara indoiala, Targul International Bucuresti a reusit, nu numai din cauza unei de-acum lungi istorii, sa se impuna la nivelul comunitatii de afaceri interne si internationale, devenind prin forta Fara indoiala, Targul International Bucuresti a reusit, nu numai din cauza unei de-acum lungi istorii, sa se impuna la nivelul comunitatii de afaceri interne si internationale, devenind prin forta economica a participantilor si un barometru fidel al procesului de tranzitie si al rezultatelor sale. Un sondaj de opinie efectuat in randul expozantilor prezenti la TIB 2002 releva ca, din punctul de vedere al impresiei generale, peste 70 la suta dintre acestia au avut o opinie generala buna si foarte buna, fiind apreciate organizarea, structurarea pe saloane, cat si oportunitatile de afaceri conferite de Targul International Bucuresti. La obtinerea acestui rezultat favorabil a contribuit, in primul rand, faptul ca reprezentantii firmelor expozante, acoperind cele mai diverse domenii de activitate - productie, comert, servicii - si-au atins, in proportie de 80 la suta, obiectivele participarii la manifestarea expozitionala internationala: noi contacte de afaceri, consolidarea imaginii firmei, obtinerea de noi comenzi de vanzare, consolidarea relatiilor cu partenerii traditionali, o mai buna informare asupra pietei, lansarea de noi produse sau obtinerea de informatii privind concurenta, inovatiile si tendintele in domeniu. Dar iata, in continuare, cateva din impresiile asupra targului ale unora dintre participanti, solicitati sa-si spuna opinia asupra beneficiilor participarii la o astfel de manifestare: Liviu Costinescu, director general al ARES SA: "Inca de la infiintare, din 1990, compania noastra a participat la toate editiile TIB si TIBCO, fapt ce se datoreaza serviciilor din an in an mai bune oferite de Romexpo sub aspectul complexitatii si calitatii. In plus, ne-am bucura