Pentru ca si in teatru toamna se numara bobocii, la inceput de stagiune 2003-2004 le-am pus citorva dintre cei mai tenace spectatori profesionisti o singura intrebare: care au fost cele mai bune zece si cele mai proaste cinci montari pe care le-au vazut in anul teatral care a trecut? Fara sa existe o ierarhie intre aceste spectacole, iata care-au fost raspunsurile. (M.M., I.P.)
Ion Cazaban (cu regret de a nu fi vazut Oblomov si Doctor Faust):
Trei surori (r. Radu Afrim, Teatrul „Andrei Muresanu“, Sfintu Gheorghe)
De ce fierbe copilul in mamaliga (r. Radu Afrim, Teatrul Odeon)
Experimentul Iov (r. Mihai Maniutiu, Teatrul „Radu Stanca“, Sibiu)
16 lectii despre dezastrele amorului carnal (r. Mihai Maniutiu, Teatrul de Balet „Oleg Danovski“, Constanta)
O noapte furtunoasa (r. Felix Alexa, Teatrul National din Bucuresti)
Cumnata lui Pantagruel (r. Silviu Purcarete, coproductie internationala)
Sefele (r. Sorin Militaru, Teatrul ACT)
Romeo si Julieta (r. Bocsárdi Lászlo. Teatrul „Tamási
Pentru ca si in teatru toamna se numara bobocii, la inceput de stagiune 2003-2004 le-am pus citorva dintre cei mai tenace spectatori profesionisti o singura intrebare: care au fost cele mai bune zece si cele mai proaste cinci montari pe care le-au vazut in anul teatral care a trecut? Fara sa existe o ierarhie intre aceste spectacole, iata care-au fost raspunsurile. (M.M., I.P.)
Ion Cazaban (cu regret de a nu fi vazut Oblomov si Doctor Faust):
Trei surori (r. Radu Afrim, Teatrul „Andrei Muresanu“, Sfintu Gheorghe)
De ce fierbe copilul in mamaliga (r. Radu Afrim, Teatrul Odeon)
Experimentul Iov (r. Mihai Maniutiu, Teatrul „Radu Stanca“, Sibiu)
16 lectii despre dezastrele amorului carnal (r. Mihai Maniutiu, Teatrul de Balet „Oleg Danovski“, Constanta)