Semnele grafice (de interdictie) care apar in dreapta-jos-ul micului ecran sunt, de fapt, formele geometrice care-i fascinau pe pitagoreici: cercul, patratul si triunghiul. Azi, aceste “instrumente” ale geometriei euclidiene, au devenit semne de atractie pentru condamnatii fructului oprit. Dar pentru adulti? Incet-incet, la fel ca si jindul dupa reviste deocheate care au invadat piata dupa decembriada anticeausista, apetitul pentru asemenea oferte s-a estompat. Sexul si violenta (motivul interdictiilor de tip “figuri geometrice”) au fost trecute pe locul doi in topul preferintelor adultilor. Ba mai mult, se constata o resurectie, o nostalgica revenire la psihologie, firesc, iubire, imediatete (teme aproape ignorate dupa schimbarea de macaz din 1989!), asa incat avem dreptul sa credem intr-o dezmeticire nationala, o noua etapa in educatia gustului, o revenire la normalitate, o renuntare la extrema numita import otova din Occident, mai ales a ceea ce el (Apusul) arunca, “vinde”, leapada... Daca e bine? E foarte bine! Semnele grafice (de interdictie) care apar in dreapta-jos-ul micului ecran sunt, de fapt, formele geometrice care-i fascinau pe pitagoreici: cercul, patratul si triunghiul. Azi, aceste “instrumente” ale geometriei euclidiene, au devenit semne de atractie pentru condamnatii fructului oprit. Dar pentru adulti? Incet-incet, la fel ca si jindul dupa reviste deocheate care au invadat piata dupa decembriada anticeausista, apetitul pentru asemenea oferte s-a estompat. Sexul si violenta (motivul interdictiilor de tip “figuri geometrice”) au fost trecute pe locul doi in topul preferintelor adultilor. Ba mai mult, se constata o resurectie, o nostalgica revenire la psihologie, firesc, iubire, imediatete (teme aproape ignorate dupa schimbarea de macaz din 1989!), asa incat avem dreptul sa credem intr-o dezmeticire nationala, o noua etapa in educatia gustului, o reveni