din 2004, focsanenii care vor copii dupa acte din arhiva municipiului vor plati Primariei bani grei. pentru eliberarea de copii dupa autorizatii, certificate si alte acte, primaria va scoate din buzunarul cetateanului intre 150.000 si 300.000 de lei. noile taxe, impuse de consilierii locali, iti taie respiratia Functionarii Primariei Focsani nu mai vor sa miste un deget fara sa ceara o taxa de la cetatean. Formularele, copiile dupa diverse acte din arhiva municipiului Focsani, autorizatiile si certificatele dobindite de la serviciile Primariei vor costa, incepind cu 1 ianuarie 2004, cel putin citeva sute de mii de lei. Consilierii au aprobat, in ultima sedinta de Consiliu Local, o taxa fixa de 150.000 lei, pentru eliberarea de copii dupa autorizatii, certificate si alte acte din arhiva, in termen legal. Obtinerea acestor documente in sistem de urgenta, respectiv in termen de doua zile, va costa 300.000 lei. Indiferent insa de termenul preferat de solicitant, pentru fiecare pagina de document se va achita 1.000 lei, pentru format A4, si 2.000 lei pentru format A3. Certificatele eliberate de la departamentul de taxe si impozite al Primariei vor necesita, in regim de urgenta de doua zile, o taxa de 100.000 lei, pentru fiecare act eliberat. Pe de alta parte, consilierii locali au aprobat ca accesul la informatii din baza de date, la documentatiile de urbanism, la proiecte si alte documente tehnice sa coste 300.000 lei. Fiecare formular solicitat de la Serviciul Urbanism si de la Serviciul de Investitii din cadrul Primariei Focsani va costa, incepind de la anul, 100.000 lei. Eliberarea certificatului de urbanism pentru instrainare, in regim de urgenta de 48 de ore, va necesita plata unei taxe de 500.000 lei. Emiterea codului unic va aduce Serviciului Urbanism inca 600.000 lei, pentru fiecare solicitare. De asemenea, pentru intocmirea documentatiilor pentru concesiunile sa