In 2003, piata de retail din Romania a intrat intr-o noua etapa de dezvoltare. Dupa ce timp de aproape doi ani de la deschiderea Carrefour Militari, in Romania a existat doar un hypermarket, in In 2003, piata de retail din Romania a intrat intr-o noua etapa de dezvoltare. Dupa ce timp de aproape doi ani de la deschiderea Carrefour Militari, in Romania a existat doar un hypermarket, in aceasta toamna au fost deschise doua in Bucuresti: Carrefour Orhideea si Cora Granitul. De asemenea, la aproape 4 ani de la deschiderea Bucuresti Mall, developerul Anchor Mall a demarat lucrarile la un alt proiect, Plaza Romania, care va fi cel de-al doilea mall la standarde occidentale de pe piata bucuresteana. In Bucuresti, piata hypermarketurilor va creste si in urmatorii ani. Carrefour promite trei astfel de investitii, dintre care unul pentru 2004 in Colentina, in timp ce Cora intentioneaza sa aiba 4 hypermarketuri pana in 2005, cel de-al doilea, in zona pasajului Lujerul, urmand sa fie deschis anul viitor. Astfel, Bucurestiul ar putea avea in doi ani 9 hypermarketuri. Grupul francez Cora are prevazut ca pana in 2010 sa deschida pe piata romaneasca 14 hypermarketuri, investind in total 500 de milioane de euro. In ceea ce priveste piata distributiei de electronice si electrocasnice si aici se asteapta o dezvoltare semnificativa in anii viitori. Flanco, unul dintre cei mai importanti distribuitori de electronice si electrocasnice, isi va extinde reteaua la 75 de magazine si are ca tinta atingerea unei cifre de afaceri de peste 100 de milioane de euro, dublu fata de 2002. Un alt jucator pe aceasta piata, Altex, va deschide, la Bucuresti Mall, cel mai mare magazin de electrocasnice, electronice, IT si multimedia din Romania, cu o suprafata de 3.000 de metri patrati, in urma unei investitii de 1,3 milioane de euro. Noul magazin, care face trecerea catre un complex multimedia, va ocupa v