- Social - nr. 205 / 18 Octombrie, 2003 Exista o institutie in Targu-Mures in care, desi conditiile de munca nu sunt propice unei activitati la cei mai inalti parametri, angajatii depun eforturi sustinute pentru a solutiona numeroasele cereri care vin din partea populatiei. Institutia in cauza nu este alta decat Serviciul de Evidenta Informatizata a Persoanei, care, la nivel judetean, numara 70 de persoane, toate cu o buna pregatire in domeniu, dar sufocate de numeroasele solicitari de eliberare a unor acte, desigur necesare celor care le-au cerut. In speta este vorba de cereri de schimbare de domiciliu, pana in prezent aproape 20.000 solicitari onorate, cereri de schimbari de vize de resedinta, peste 3.000, inregistrari nasteri, peste 4.000, si alte 76.000 activitati de verificare in evidente la solicitarea unor institutii abilitate sau persoane fizice. Acestea si alte lucrari din cadrul Biroului pasa poarte, al celui de Relatii cu strainii sau al Biroului de permise auto si inmatriculari au condus la inregistrarea unei medii zilnice de eliberare de documente de 245 carti de identitate si 228 carti de alegator. Desigur, veti spune, acesti functionari publici nu si-au facut datoria, insa, daca vom retine ca deseori au lucrat numeroase ore peste program, inclusiv noaptea, ca in multe sambete ei se aflau tot la serviciu, fara ca munca lor sa fie recompensata la nivelul eforturilor, atunci, cu adevarat vom putea concluziona ca aici, in cadrul acestui serviciu, functionarii lucreaza ca pe banda rulanta. Si fac acest efort in conditiile in care dotarea tehnica, respectiv cu mijloace de calcul, este una precara, aproape toate calculatoarele din dotare fiind depasite fizic si moral. Seful SEIP, comisar-sef Ioan Meghesan, ne-a spus: "Lipsa de echipamente, utilizarea tehnicii invechite, cu parametrii inferiori, uzura inaintata a echipamentelor existente si lipsa surselor nei