- Social - nr. 206 / 21 Octombrie, 2003 In urma cu trei saptamani am cumparat o pereche de pantofi adidasi din Complexul comercial Selgros. Intre timp, la un pantof a aparut o mica defectiune si m-am dus sa-i prezint la compartimentul Service al Complexului. Obisnuit cu fitele comerciantilor din magazinele targumuresene, ma asteptam sa fiu primit si aici cu suspiciune, amanat etc. Spre surprinderea mea, la compartimentul Service, un tanar, despre care am aflat ca este absolvent de Drept, m-a primit cu amabilitate, a telefonat la un anumit sef si a venit o fatuca, care a constatat defectiunea si dupa douazeci de minute mi s-a adus o pereche de pantofi noi. Schimbul a decurs rapid, politicos, amabil, fara discutii. Iata, ca, totusi, ceva s-a schimbat in comertul targumuresean, semn ca prin marile complexe comerciale am intrat si noi in Europa. (V.B.) - Social - nr. 206 / 21 Octombrie, 2003 In urma cu trei saptamani am cumparat o pereche de pantofi adidasi din Complexul comercial Selgros. Intre timp, la un pantof a aparut o mica defectiune si m-am dus sa-i prezint la compartimentul Service al Complexului. Obisnuit cu fitele comerciantilor din magazinele targumuresene, ma asteptam sa fiu primit si aici cu suspiciune, amanat etc. Spre surprinderea mea, la compartimentul Service, un tanar, despre care am aflat ca este absolvent de Drept, m-a primit cu amabilitate, a telefonat la un anumit sef si a venit o fatuca, care a constatat defectiunea si dupa douazeci de minute mi s-a adus o pereche de pantofi noi. Schimbul a decurs rapid, politicos, amabil, fara discutii. Iata, ca, totusi, ceva s-a schimbat in comertul targumuresean, semn ca prin marile complexe comerciale am intrat si noi in Europa. (V.B.)