Din ce in ce mai multi tineri se arata interesati de o cariera in domeniul advertising, atrasi fie de „mirajul“ cistigurilor, fie de provocarea pe care o reprezinta crearea de imagini convingatoare. O dovada o constituie numarul de candidati la facultatile, deja numeroase, de comunicare si relatii publice. Cu toate acestea, putini reusesc sa patrunda intr-o agentie publicitara, mai ales ca majoritatea angajatorilor cer experienta.
Asociatia studenteasca Ad’Vice si-a propus sa sustina tinerii pasionati de publicitate, organizind in acest scop seminarii, sesiuni de comunicari si intilniri cu persoane importante din domeniul advertising. Vineri, 24 octombrie, in Aula Magna a Academiei de Studii Economice, Ad’Vice a organizat un eveniment (cu motto-ul „Think revolution“) menit sa prezinte tinerilor activitatea organizatiei si avantajele pe care le poate aduce voluntariatul intr-o organizatie studenteasca. Mai mult, pentru o imagine cit mai reala a ceea ce inseamna o cariera in publicitate si in general in domeniul afacerilor, au fost invitati reprezentanti ai unor agentii si companii de succes. Bogdan Enoiu, managing director-McCann Erikson, Adrian Dura, managing director-ADDV Euro RSCG, Bogdan Naumovici, creative director-Leo Burnett, Adrian Asoltanie, sales manager-Bussiness Media Group si Gavin Little, managing director-British American Tobacco le-au vorbit tinerilor despre ce inseamna succesul si cum poate fi acesta obtinut. Cu sinceritate, acestia au dezvaluit inceputurile propriilor cariere, incurajindu-i pe tineri sa nu renunte la ceea ce isi doresc in viata.
Ad’Vice nu se afla la prima manifestare de acest gen. In decembrie 2002, au organizat Advertising Challenge, un proiect ce a constat in doua saptamini de seminarii( training-uri si discutii libere) pe teme ce vizau in mod direct publicitatea. Absolut nou in mediul studentesc, proiect