In opinia turistilor din acest an, calitatea serviciilor de pe litoralul romanesc este neschimbata
Desi in cadrul intalnirilor ce au avut loc, atat intre reprezentantii FPTR, cat si intre cei ai ANAT, s-a adus, in treacat, vorba despre faptul ca in unele hoteluri si restaurantele aferente conditiile s-au imbunatatit, parerea turistilor care au ales litoralul romanesc in vara acestui an este cu totul alta * Unul dintre factorii aparitiei problemelor de consum a fost identificat de consumatori in persoana vanzatorilor, 65,9% dintre cei chestionati considerandu-i a fi persoane care nu sunt cinstite si profesioniste, 48% avand foarte putina sau putina incredere in sfaturile vanzatorilor * Un procent de 7% dintre cei chestionati considera calitatea serviciilor hoteliere ca fiind foarte scazuta, 31% ca fiind scazuta, 48% ca fiind medie, in timp ce doar 10% s-au pronuntat ca ar fi ridicata Numarul turistilor care au fost prezenti in acest sezon estival pe litoral a fost unul dintre mult mediatizatele subiecte ale acestei toamne, fiind bine cunoscute estimarile in contradictoriu oferite de catre cele doua mari asociatii din domeniul hotelier, respectiv Federatia Patronatelor din Turismul Romanesc si Agentia Nationala a Agentiilor de Turism. Totodata, cum toata lumea a fost atenta la acest subiect, unei alte teme, cu la fel de mare rezonanta, i s-a acordat mult mai mica atentie. Este vorba de conditiile pe care le-au oferit institutiile hoteliere de pe litoralul Marii Negre in decursul ultimului sezon. Astfel, desi in cadrul intalnirilor ce au avut loc, atat intre reprezentantii FPTR, cat si intre cei ai ANAT, s-a adus, in treacat, vorba despre faptul ca in unele hoteluri si restaurantele aferente conditiile s-au imbunatatit, parerea turistilor care au ales litoralul romanesc in vara acestui an este cu totul alta. La baza acestor concluzii sta marturie un sondaj de