Noi banderole la alcool
Imprimeria Nationala a inceput sa tipareasca noi banderole pentru bauturile alcoolice, in incercarea de combatere a fraudelor. ?Pina acum existau doua variante: cu litrajul sub si peste 500 ml. Noua modalitate de tiparire a litrajului este progresiva, in pasi de cite 500 ml, de la cantitatea de 0,5 litri pina la 10 litri?, a spus Dan Docan, seful Imprimeriei Nationale. El a adaugat ca numeroase firme livreaza butelii de 3-5 litri, dar sustin ca au furnizat sticle de 0,5 litri pina la un litru, pastrind surplusul de banderole folosite. (E.L.)
Curs de gips-carton
Un important producator de gips-carton a deschis recent in Bucuresti o scoala de montaj pentru cei care vor sa invete cum se monteaza placile. Cursurile se adreseseaza celor care au implinit 18 ani, se organizeaza lunar, dureaza trei zile si costa intre 45 si 65 de euro, pret in care sint incluse materialele si serviciile oferite (echipamente, cazare, masa), a spus Sebastian Popescu, manager general la Lafarge Arcom Gips. Fiecare cursant va primi o documentatie tehnica scrisa si echipament de lucru. (E.L.)
Scoala de etica in afaceri
Ieri a fost lansat programul educational ?Etica - cea mai buna eticheta in afaceri?, prima dezbatere fiind sustinuta in fata studentilor Academiei de Studii Economice de catre top manageri ai companiei Coca-Cola. Programul, lansat de Junior Achievement Romania si finantat de Coca-Cola cu circa 40.000 dolari, se deruleaza in anul universitar 2003-2004 si isi propune sa formeze studentii ca viitori parteneri de afaceri si angajati, incurajind dezvoltarea si aplicarea practicilor etice in functionarea economiei de piata romanesti. Urmatoarele intilniri din seria ?Sa vorbim despre etica la Coca-Cola? vor avea loc anul viitor, in sapte judete din tara. Coca-Cola a investit in Romania circa 400 milioane dolari si plateste