Se spune ca spectatorii nu trebuie sa stie ce se petrece in culisele teatrelor, fiindca asta le-ar afecta imaginea despre actorii-vedeta pe care se duc sa-i vada pe scena. Dar sunt cazuri in care Se spune ca spectatorii nu trebuie sa stie ce se petrece in culisele teatrelor, fiindca asta le-ar afecta imaginea despre actorii-vedeta pe care se duc sa-i vada pe scena. Dar sunt cazuri in care tocmai felul in care actioneaza acesti actori in culise se adauga imaginii lor de pe scena si o completeaza benefic. Din aceasta categorie de actori ce detin, pe langa talent, si constiinta fac parte Irina Petrescu si Victor Rebengiuc care au contactat, in aceste zile, ziarul Adevarul pentru a semnala disfunctii grave in activitatea lor artistica si pentru a ajunge, pe aceasta cale, la spectatorii lor. Irina Petrescu avertizeaza asupra metodelor folosite de asa-zisi impresari, care ii insala cu buna stiinta atat pe actori, cat si pe spectatori, iar Victor Rebengiuc isi exprima nedumerirea cu privire la sindicatele din teatre care fac presiuni pentru a inchide teatrele in zilele declarate libere de catre Guvern, in perioada sarbatorilor de iarna.
Apel alarmat catre Oficiul National al Protectiei Consumatorului
Irina Petrescu: "Protejati, domnilor, nu numai cumparatorii de dulciuri falsificate, ci si spectatorii iubitori de teatru usor de pacalit. Verificati daca afisele lipite pe strazi isi afla realitatea si in seara spectacolului anuntat celor care, din dragoste si imensa nevoie de spectacole bune si de "dulciuri", noiembrie, sa prezinte in Clujul impanzit cu afisele Teatrului Bulandra - Casatoria, de Gogol, in regia lui Iuri Kordonski - un cu totul alt spectacol, care nu figureaza in repertoriul nici unui teatru din Bucuresti. Nu contest valoarea acelui spectacol, pe care nu l-am vazut, si nici probitatea profesionala a colegilor actori, consider insa condamnabila