Premiile substantiale puse in joc au menirea de a compensa lipsa reducerilor cu care asiguratorii ne obisnuisera cu ani in urma. Numai ca soferii nu fac cozi la agentiile de brokeraj si nici nu opresc prea des linga masinile impopotonate cu
Nici masinile din intersectii cu afise ?RCA 2004?, nici premiile nu i-au convins pe automobilisti sa scoata din timp banii pe politele obligatorii
Pe piata asigurarilor obligatorii de raspundere civila auto (RCA), estimata pentru 2004 la aproximativ 130 milioane dolari, lupta se da intre 15 mari companii de profil. Pentru a atrage cit mai multi clienti, asiguratorii s-au lansat in campanii publicitare agresive si costisitoare in acelasi timp.
Premiile substantiale puse in joc au menirea de a compensa lipsa reducerilor cu care asiguratorii ne obisnuisera cu ani in urma. Numai ca soferii nu fac cozi la agentiile de brokeraj si nici nu opresc prea des linga masinile impopotonate cu afise unde scrie mare: RCA 2004. Chiar daca, incepind cu prima ora din ianuarie 2004, risca amenzi de 1-2 milioane lei, la care se adauga si retinerea certificatului de inmatriculare. ?E chestie de mentalitate. Lasa asigurarea pina in ultima clipa. Credem ca va fi la fel ca in anii precedenti. Toata lumea se va inghesui astazi si miine?, ne-a spus un asigurator.? ?Romanul isi ?asigura? mai intii copiii, bradul, masa, si apoi se gindeste la asigurare?, a afirmat Liviu Stoicescu, director la Omniasig.
Batalie in premii
Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) a interzis si de aceasta data firmelor de asigurari sa ofere reduceri la incheierea RCA 2004, chiar daca tarifele sint mai mari cu 30% fata de cele practicate anul acesta. Astfel ca, si de data asta, batalia se va da numai in premii: masini, bani, tombole, excursii. Iar pentru a agata cit mai multi clienti, asiguratorii s-au orientat catre locurile cu vad,