* Singurul care a dat cu investitia in bara e Gica Popescu, care s-a apucat sa construiasca un hotel de trei stele in Calafat * In schimb, Hagi, Adrian Ilie, Stefanescu, Panduru sau Timofte, care si-au facut hoteluri la mare, la munte sau in orase mari, scot bani frumosi din aceasta afacere Cand esti fotbalist celebru si faci bani multi, o problema e in ce ii investesti. O solutie aleasa de multe nume mari de la noi e turismul, pentru ca Romania duce lipsa de hoteluri bune. In timp, aceasta oportunitate, exploatata de tot mai multi jucatori, a dat nastere unei adevarate echipe de fotbalisti hotelieri.
Biroul de presa al US Air Force - in hotelul "Iaki" al lui Hagi
In mod firesc, Gica Hagi este cel mai cunoscut patron dintre fotbalistii investitori in turism. El a cumparat fostul hotel "Bucuresti" din Mamaia, printre primele privatizate de pe Litoral. Numai in renovarea bucatariei, Hagi a bagat un milion de marci germane. Rezultatul a fost pe masura. Hotelul Iaki (4 stele) este renumit pentru conditiile selecte oferite. La "hotelul lui Hagi" vin doar "superclienti", care-si permit sa plateasca pentru o noapte de la 70 euro in sus. In pret sunt incluse micul dejun, precum si accesul la Spa Center, centrul de recreere ultraelegant in care se destinde high-life-ul Constantei. Mai nou, patronul investeste intr-un pasaj care face legatura intre hotel si Spa Center. Istoria onomasticii "Iaki" se cunoaste: este formata din primele silabe ale numelor copiilor lui Gica Hagi, Ianis si Chira. Inaugurarea hotelului a fost boom-ul verii 2001. Valva creata a avut efectul scontat. Companiile isi fac un titlu de glorie din a-si organiza evenimentele la "Iaki". La venirea trupelor americane la Mihail Kogalniceanu, Biroul de presa al US Air Force a fost amenajat intr-o camera de hotel de la "Iaki". Unii clienti reproseaza, insa, patronului, ca serviciile nu se ridica la