La fel ca starul brazilian, si alti sportivi, precum David Beckham, Ana Kournikova sau romanca Andreea Raducan, si-au vandut imaginea pentru promovarea unor produse Activitatea din arene a marilor vedete internationale este, de cele mai multe ori, depasita de celebritatea cucerita prin vanzarea imaginii. Marii producatori isi sporesc vanzarile apeland la vedete din lumea sportului carora le preiau imaginea sau chiar numele. Totusi, atunci cand cariera sportivului cunoaste o linie descendenta, marcile promovate pot ajunge rapid in pragul colapsului. Unul dintre cei mai cunoscuti fotbalisti ai planetei, Ronaldo, a provocat, prin desele sale accidentari, falimentul unei companii elvetiene de ceasuri. Producatorul "Montes in Extenso", din Geneva, a semnat, in luna septembrie 1998, un contract cu firma "Emporio Ronaldo", a fotbalistului brazilian, prin care obtinea in exclusivitate drepturile de productie a ceasurilor marca "Ronaldo". In urma accidentarilor grave suferite de brazilian in 1998 si 2000, firma de ceasuri a inregistrat pierderi masive, platindu-i fotbalistului doar 1,2 milioane de dolari din cele 5,2 milioane datorate. In prezent firma elvetiana are datorii de sase milioane de euro, responsabilii societatii acuzandu-l pe brazilian ca stia de problemele sale de sanatate atunci cand a semnat contractul. Cazul lui Ronaldo, care prin intermediul imaginii a promovat diverse produse, nu este singular in lumea fotbalului. Cunoscutul international englez David Beckham a semnat contracte de publicitate cu firme ca Adidas, Mark and Spencer, Coca-Cola sau compania de telefonie mobila Vodafone. Ziarul britanic "Observer" a notat ca "brand-ul" Beckham a fost estimat recent la suma de 334,5 milioane de dolari. Acum nici nu mai conteaza foarte mult cum joaca englezul, totul e sa apara pe teren ca lumea sa-si aminteasca marca Beckham. In ceea ce priveste sexul frumos, cea ma