La Bulandra a dat rezultate, in ultimul timp, o combinatie care ar putea parea ciudata: texte din dramaturgia rusa, regizor rus (din scoala lui Lev Dodin) si actori romani. Regizorul se cheama Yuriy La Bulandra a dat rezultate, in ultimul timp, o combinatie care ar putea parea ciudata: texte din dramaturgia rusa, regizor rus (din scoala lui Lev Dodin) si actori romani. Regizorul se cheama Yuriy Kordonskiy, iar succesele semnate de el pana acum - Unchiul Vanea de Cehov si Casatoria de Gogol au acum o fericita continuare cu Sorry, piesa lui Aleksandr Galin, un prilej excelent pentru reintoarcerea pe scena romaneasca, dupa o absenta destul de lunga, a actorului Ion Caramitru, in prezenta admirabila a Marianei Mihut, care ii da replica in excelentul decor al Ninei Brumusila. Spectacolul, realizat in timp-record - doar 3 saptamani - atinge un subiect foarte actual si la noi, anume dificultatea reintoarcerii celor emigrati, dar si teama celor ce au fost prizonieri atata vreme, intr-un sistem totalitar, de a-si asuma propria libertate. Cu alte cuvinte, imposibilitatea atingerii unui echilibru uman, sufletesc, dupa traversarea experientei dure a supravietuirii in conditii limita. In conferinta de presa organizata vineri la Bulandra, chiar inaintea plecarii din tara a regizorului - care a emigrat din Rusia si traieste acum in America - Yuriy Kordonskiy, despre care directorul Alexandru Darie a spus ca "face deja parte din trupa Teatrului Bulandra", a vorbit despre investitia personala in acest spectacol: "Omeneste, e un soc sa pleci, sa pui o distanta intre tine si locul in care te-ai nascut. Dar eu n-as vrea sa numesc asta emigrare. Mai ales acum, cand exista o cale de intoarcere, acum oamenii pleaca pentru a incerca altceva, deci consimt sa jertfeasca ceva pentru atingerea acestui scop. Depinde de ei sa aleaga." Meritul alegerii acestui text ii revine lui Ion Caramitru, c