DC Communication - un exemplu de cum poti obtine o cifra de afaceri de 1,7 milioane de euro din Relatii publice 1,7 milioane de euro. Aceasta este cifra de afaceri a celei mai importante firme de DC Communication - un exemplu de cum poti obtine o cifra de afaceri de 1,7 milioane de euro din Relatii publice
1,7 milioane de euro. Aceasta este cifra de afaceri a celei mai importante firme de Relatii publice de pe piata romaneasca - DC Communication. "La noua ani de la infiintare, DC Communication se afla pe primul loc in clasamentul industriei romanesti de profil din punct de vedere al cifrei de afaceri. Am incheiat anul 2003 cu o cifra de afaceri de 1,7 milioane de euro, fata de 1,4 milioane in 2002, inregistrand al noualea an de crestere constanta, moderata. Profitul s-a plasat constant in jurul a aproximativ 20%", afirma Teodor Frolu, managing partner la DC Communication. In tot acest timp, echipa a crescut de la 3 la 30 de persoane si mai numara inca un grup de 20-25 de colaboratori permanenti care contribuie cu expertiza lor atunci cand este nevoie pe diferite proiecte, adauga Teodor Frolu.
PR nu inseamna numai un comunicat de presa
O afacere profitabila. Dar cat de greu se ajunge aici? Si cat de repede? Si mai ales in ce fel? "Ar fi gresit daca am crede ca relatiile publice sunt numai un comunicat de presa, o brosura, o conferinta, o cina de afaceri, un telefon sau o receptie. Toate aceste mijloace trebuie utilizate integrat pentru a prilejui oportunitati de dialog, expunere de informatii si a raspunde unei strategii generale de "relatii publice"", dezvaluie Crenguta Rosu, de asemenea managing partner, cea care, impreuna cu Teodor Frolu, a pus bazele firmei in urma cu noua ani. Relatiile publice reprezinta practic un domeniu integrat al activitatilor de comunicare. Definitia clasica spune ca "Relatiile publice" reprezinta setul de activitat