In prima cafenea din Bucuresti a lantului italian Cremcaffe au fost investiti circa 300.000 de euro. Investitia apartine unui grup de patru oameni de afaceri israelieni, care au incheiat un contract de franciza cu firma italiana. "Pana la sfarsitul anului, intentionam sa mai deschidem doua cafenele in Bucuresti, care vor necesita investitii tot in jur de 300.000 fiecare, dupa care, incepand cu 2005, ne vom extinde in principalele orase din tara", a spus Miki Haiblum, director general CremCaffe Romania. Bucurestiul este considerat de jucatorii pe piata cafelei o piata foarte atractiva pentru deschiderea de cafenele. Haiblum este de parere ca pentru un lant de cafenele este momentul cel mai bun de a intra pe piata bucuresteana, intrucat concurenta nu este mare. "Deocamdata nu sunt foarte multe lanturi de cafenele in Bucuresti, si piata abia se formeaza. Din aceste motive, cred ca aceasta piata are un mare potential", spune el. In capitala mai exista deja un numar mare de cafenele, dar putine fac parte din lanturi recunoscute cum ar fi Nesscafe, Nova Brasilia, Lavazza sau Elite. In primavara anului trecut, s-a vehiculat de asemenea ideea intrarii pe piata din Romania a lantului american Starbucks, care insa nu s-a materializat pana acum. Lantul CremCaffe este detinut de concernul italian Cogeco, unul dintre cei mai mari producatori de cafea din Italia. In Romania, lantul este reprezentat de compania CremCaffe Romania, detinuta de patru persoane de origine israeliana, care au cumparat franciza de la producatorul italian. Compania are ca obiect de activitate si importul si distributia de cafea de la producatorul italian, acest segment de activitate urmand sa se dezvolte incepand cu 2005. "Deocamdata, cafeaua pe care o importam este destinata cafenelelor Cremcaffe, precum si altor cafenele care nu fac parte din lantul nostru, dar incepand cu 2005, vom incepe sa distribuim