Ieri, in cadrul unei conferinte de presa, a avut loc lansarea oficiala in Romania a celui mai nou produs BMW, revolutionarul X3. Dupa ce firma bavareza a reusit, impreuna cu rivalii de la Mercedes si Ieri, in cadrul unei conferinte de presa, a avut loc lansarea oficiala in Romania a celui mai nou produs BMW, revolutionarul X3. Dupa ce firma bavareza a reusit, impreuna cu rivalii de la Mercedes si Porsche, sa impuna pe piata conceptul SUV-ului (Sport Utility Vehicle) de lux, iata ca BMW "recidiveaza" si incearca sa creeze o noua "nisa" in domeniul autovehiculelor 4x4, cea a SAV-urilor (Sport Activity Vehicle). X3 este mai mic si, in consecinta, mai versatil decat un X5, iar inaltimea habitaclului, mai redusa decat a "fratelui mai mare", il duce pe noul BMW destul de departe de imaginea traditionala a unui 4x4. De fapt, aceasta este si ideea in cazul unui SAV: masina trebuie sa fie perfect capabila de a strabate drumuri denivelate (X3 are garda la sol de 20 de centimetri), dar, in acelasi timp, trebuie sa aiba un look elegant, care s-o faca potrivita pentru utilizarea cotidiana. Aceasta trasatura a lui X3 a fost pusa in evidenta si de noua "mascota" a firmei BMW in Romania, nimeni altul decat fostul mare fotbalist Gica Hagi. Dupa ce a facut cateva "figuri", spunand ca nu se grabeste sa se suie in masina, pentru ca deja s-a obisnuit cu X3-ul pe care il conduce inca din decembrie, Hagi a declarat: "Desi este o masina de teren, X3 este foarte usor de condus, atat pe teren accidentat, cat si in oras. De asemenea, o parchez foarte usor si, cel mai important pentru mine, este incapatoare, astfel incat merg cu ea impreuna cu intreaga familie". Din punct de vedere tehnic, marea noutate a lui X3 este sistemul de tractiune integrala xDrive, ce permite reglarea activa a dinamicii autovehicului. Acesta poate ajusta, in cateva milisecunde, forta de tractiune transmisa fiecarei r