- Social - nr. 23 / 4 Februarie, 2004 O problema majora, mult discutata, inainte si dupa 1989, devine primordiala pentru dirijarea circulatiei feroviare, care ar duce la o mare economie de timp: linia ferata Targu-Mures - Sighisoara. Ministerul Transporturilor, SNCFR, organele locale stiu bine aceste proiecte aduse la cunostinta publica cu peste 25 de ani in urma. Din punct de vedere economic, comercial, geografic, strategic si militar in zona Transilvaniei, realizarea acestui nod central de cale ferata extrem de important, cu legaturi directe spre Arad, Oradea, Bucuresti, Litoral, Odorheiu Secuiesc ar fi, inainte de toate, un important castig pentru statul roman. Ing. ROMAN PANAITE - Social - nr. 23 / 4 Februarie, 2004 O problema majora, mult discutata, inainte si dupa 1989, devine primordiala pentru dirijarea circulatiei feroviare, care ar duce la o mare economie de timp: linia ferata Targu-Mures - Sighisoara. Ministerul Transporturilor, SNCFR, organele locale stiu bine aceste proiecte aduse la cunostinta publica cu peste 25 de ani in urma. Din punct de vedere economic, comercial, geografic, strategic si militar in zona Transilvaniei, realizarea acestui nod central de cale ferata extrem de important, cu legaturi directe spre Arad, Oradea, Bucuresti, Litoral, Odorheiu Secuiesc ar fi, inainte de toate, un important castig pentru statul roman. Ing. ROMAN PANAITE