- Social - nr. 26 / 7 Februarie, 2004 "Cel care are informatia detine puterea! Cititi zilnic toata presa, urmariti buletinele de stiri, emisiunile informative si chiar talk-show-urile ce abordeaza cele mai diferite teme. Fiti la curent cu tot ceea ce se intampla in Romania si in lume, informati-va si perfectionati-va continuu, iar succesul vostru va fi garantat in domeniul pentru care deja ati optat!" - concluziona marele om de televiziune Aristide Buhoiu, in fata absolventilor cursului postuniversitar de Asistent Relatii Publice desfasurat in cadrul IRECSON (Institutul Roman de Economie si Sondaje). Invitat special la acest curs, Aristide Buhoiu a pledat pentru tot ceea ce inseamna imagine - promovarea, schimbarea sau formarea ei, pentru insemnatatea si importanta acestui lucru in viata unei persoane publice, pentru o companie sau chiar un produs. A vorbit despre ce inseamna o campanie veritabila de imagine si chiar despre cum este perceputa notiunea de "lobby pentru Romania", pe care multi au transformat-o in stindard sau chiar... imagine personala, rezultatele obtinute fiind derizorii. "Si atunci, de ce va mai mirati ca, in continuare, reportajele despre Romania, difuzate de televiziunile occidentale, au ca personaje pricipale aurolacii, copiii din orfelinate mizere, batranii din azile, despre metodele de... furt brevetate de hotii romani, fara a uita de prezentarea pe CNN a lui Adrian Copilu' Minune ca fiind un reprezentant de baza al muzicii din Romania?!" - spunea Aristide Buhoiu. "V-as da un singur exemplu, extrem de concludent - Romania are alocat pentru lobby un milion de euro, in timp ce Ungaria, o tara pe jumatate cat a noastra, si ca locuitori, si ca suprafata, dispune numai pentru imagine si lobby de un buget de 15 milioane de euro! Cam aici se face diferenta...". Cert este ca, dupa o programa si o tematica extrem de generoase (cursul se bazeaza in prim