ASa cum anuntase la Salonul Auto de la Frankfurt, din toamna anului trecut, producatorul spaniol Seat va prezenta luna viitoare, cu ocazia unul alt salon auto, cel de la Geneva, versiunea de serie bazata pe prototipul Seat Altea. Similar ca lungime cu monovolume precum Renault Scenic, Citroen Xsara Picasso sau Opel Zafira, noul Altea este de fapt, spun cei de la Seat, un MSV (Multi Sports Vehicle), adica un monovolum din clasa compacta care are un pronuntat caracter sportiv. Modelul, al carui pret de pornire se pare ca va fi de mai putin de 20.000 de euro, a fost dezvoltat in colaborare cu Audi. De altfel, ambele marci fac parte din grupul Volkswagen. Designul Seat Altea este insa o premiera pentru marca spaniola, de acest lucru fiind responsabil Walter deOSilva. De altfel, spun analistii, noul Altea prezinta modul in care vor arata urmatoarele modele pe care producatorul spaniol le va dezvolta. Gama de motoare cu care va fi echipat Seat Altea este, cel putin la lansare, cea prezenta si pe Audi A3, adica doua pe benzina de 1,6 litri (102 cai-putere) si 2 litri (150 cai-putere) si doua diesel, de 1,9 litri (105 cai-putere) si 2 litri (140 cai-putere).
Spatiul interior este generos, la fel ca in cazul oricarui monovolum, putand primi cinci pasageri. In plus, portbagajul de 400 de litri face ca Altea sa poata fi folosit cu incredere si cand vine vorba de o plecare in vacanta.
ASa cum anuntase la Salonul Auto de la Frankfurt, din toamna anului trecut, producatorul spaniol Seat va prezenta luna viitoare, cu ocazia unul alt salon auto, cel de la Geneva, versiunea de serie bazata pe prototipul Seat Altea. Similar ca lungime cu monovolume precum Renault Scenic, Citroen Xsara Picasso sau Opel Zafira, noul Altea este de fapt, spun cei de la Seat, un MSV (Multi Sports Vehicle), adica un monovolum din clasa compacta care are un pronuntat carac