9899 - numarul de telefon la care administratia locala primeste plangeri si sugestii legate de protectia sociala Primarul Neculai Ontanu a inaugurat ieri trei centre de informare si consiliere pentru cetateni si oameni de afaceri, cu scopul de a apropia mai mult administratia locala de locuitorii din sectorul 2. Unul dintre centre se afla pe Bd. Basarabia nr. 96 (tel. 324.73.14 sau 324.76.21), al doilea pe Sos. Iancului nr. 59, bloc 101A (tel. 256.97.51 sau 256.97.52), iar cel de-al treilea pe Sos. Pantelimon nr. 255, bloc 43 (tel. 624.17.00 sau 624.17.02), unde se pot face sugestii si plangeri legate de iluminatul public. Pe langa aceste servicii, locuitorii din sectorul 2 mai au acces la o linie telefonica permanenta - 9899 - unde, sub sloganul "Telefoanele va sunt ascultate", administratia locala primeste plangeri si sugestii legate de protectia sociala. "Multi dintre locuitori se deplaseaza greu, sunt in varsta sau pur si simplu nu au timp sa se deplaseze la sediul central al Primariei sectorului 2. Oamenii pot veni in aceste centre, unde se afla zilnic cate un reprezentant al directiilor si serviciilor primariei, inclusiv reprezentanti ai Camerei de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti", a spus primarul sectorului 2. "Tot aici, pot veni ca la ei acasa veteranii de razboi, pentru ca Asociatia va avea permanent cate un reprezentant care sa-i indrume pentru ceea ce doresc sa obtina de la autoritati", a mai spus Ontanu. Aceste centre sunt, de fapt, un fel de miniprimarii, mai ales ca orice cerere sau document depuse la registratura de aici intra imediat in baza de date centrala prin internet si isi urmeaza cursul. Pentru o mai buna legatura a autoritatilor cu cetatenii, Primaria sectorului 2 asigura conexiuni informatice cu aproape toate institutiile statului, cum ar fi politie, pompieri, salvare, cele de sprijin pentru persoanele cu handicap,