Sectorul serviciilor din Romania ofera inca oportunitati de investitii Cafenea pentru oamenii de afaceri care prefera sa isi bea cafeaua la birou Fast-food-uri, baruri, cafenele au aparut precum Sectorul serviciilor din Romania ofera inca oportunitati de investitii
Cafenea pentru oamenii de afaceri care prefera sa isi bea cafeaua la birou
Fast-food-uri, baruri, cafenele au aparut precum ciupercile si s-au dezvoltat in ultimii ani atat in Bucuresti, cat si in orasele de provincie. Marile lanturi internationale au luat "crema", dar au succes si patronii care au creat restaurante pe gustul propriu prin muzica si decorul oferit de acestea sau restaurante cu specific romanesc, italian, thailandez sau de cine stie ce alta origine. Pe o piata bine dezvoltata, pare dificil sa mai gasesti o nisa pe care sa te aventurezi sperand sa obtii profituri substantiale. Si totusi, un grup de trei tineri au hotarat sa impuna un nou concept de comert pe piata romaneasca - ready to go. Fosti angajati de succes ai unor firme internationale cunoscute din Romania, cei trei tineri au pornit propria afacere, in care au investit "cateva zeci de mii bune de euro" pentru a experimenta ceea ce invatasera in toata perioada de pana atunci. Este vorba de un lant de cafenele unde cei care lucreaza in marile cladiri de birouri pot veni sa-si cumpere o cafea la "pachet". "Toti bem cafea, ideea ne-a venit intr-o cafenea, cand ne-am gandit ca o cafenea inseamna mai mult decat un loc unde sa vii sa-ti bei cafeaua si sa pleci mai departe", ne-a declarat Radu Zorlentan, project manager. Noutatea acestui tip de cafenea vine tocmai din faptul ca aceasta tinteste oamenii dinamici, activi, care vor sa primeasca un produs bun, intr-o mare varietate, convenabil ca locatie si un om care prefera sa ia o cafea pe care o poate bea la birou. "Tocmai pentru ca aceste cafenele sunt destinate oamenilor de