Lansate de catva timp pe piata, autoturismele fabricate la Pitesti sub numele de Dacia Solenza au inceput sa aiba oarece probleme tehnice. Ca orice tip nou de autoturism Dacia care a ajuns pe piata, si Solenta are probleme, unele dintre acestea de proiectare. O serie de proprietari ale unor tipuri de astfel de autoturisme au reclamat problemele avute cu stabilitatea autoturismelor in viraje, din cauza partii din spate prea usoare. In plus, au fost si cazuri in care sistemul electric al autoturismului a cedat foarte repede, chiar in timpul primilor zece mii de kilometri rulati.
Dar, una dintre cele mai mari probleme este cea a pieselor de schimb. Pur si simplu, unii dintre dealerii iesenii isi bat joc de clienti, prin lipsa de piese de schimb. Chiar in cazul in care acestea lipsesc temporar din stocuri, dealerii intarzie nejustificat de mult timp sa le aduca. In concluzie, achizitia unui autoturism Dacia Solenza poate fi inceputul unor adevarate serii de cosmaruri pentru proprietarul fericit in timpul primei o mie de kilometri.
(O.N.)
Lansate de catva timp pe piata, autoturismele fabricate la Pitesti sub numele de Dacia Solenza au inceput sa aiba oarece probleme tehnice. Ca orice tip nou de autoturism Dacia care a ajuns pe piata, si Solenta are probleme, unele dintre acestea de proiectare. O serie de proprietari ale unor tipuri de astfel de autoturisme au reclamat problemele avute cu stabilitatea autoturismelor in viraje, din cauza partii din spate prea usoare. In plus, au fost si cazuri in care sistemul electric al autoturismului a cedat foarte repede, chiar in timpul primilor zece mii de kilometri rulati.
Dar, una dintre cele mai mari probleme este cea a pieselor de schimb. Pur si simplu, unii dintre dealerii iesenii isi bat joc de clienti, prin lipsa de piese de schimb. Chiar in cazul in care acestea lipsesc temporar din stocuri, dea