Deputatul Razvan Ionescu, de la secretele de stat la cele de sub capota Razvan Ionescu, presedintele Comisiei de Aparare a Camerei Deputatilor, e pasionat de masini inca din copilarie. Pe atunci, era Deputatul Razvan Ionescu, de la secretele de stat la cele de sub capota
Razvan Ionescu, presedintele Comisiei de Aparare a Camerei Deputatilor, e pasionat de masini inca din copilarie. Pe atunci, era innebunit dupa cele in miniatura, pe care le are si acum stranse intr-o colectie ce numara vreo 60 de bucati. Fiindca pretioasele jucarii se procurau foarte greu la acea vreme, prietenii de familie ai parintilor sai aveau, la fiecare iesire in strainatate, o sarcina obligatorie: o noua masina pentru Razvan. Fascinatia pentru motoare a devenit o chestiune mai serioasa, dar si foarte practica in timpul facultatii, cand a profitat de Dacia achizitionata la mana a doua pentru a se apuca de mecanica. "Eram foarte incantat ca puteam sa-mi repar singur masina. Nu dupa mult timp, a devenit chiar un lucru banal acela de a face o carburatie, o aprindere sau de a inlocui o piesa", povesteste el. Si-a aprofundat studiile de mecanica auto in paralel cu cele pentru facultate, insusindu-si partea de teorie din manualul de specialitate "Cum sa-ti repari singur masina". Isi testa cunostintele intr-un garaj situat in spatele facultatii, unde amicii lui de la "Transporturi" isi preparau singuri masinile pentru raliuri. Mai tarziu, s-a "specializat" intr-un service auto din Germania, unde s-a angajat, vreme de sase luni, pentru a-si plati cursurile de limba germana. Saltul tehnologic s-a produs insa dupa terminarea facultatii, odata cu achizitionarea unui Oltcit. "Motorul boxer pe care il avea Oltcitul era complet diferit de cel al unei Dacii. Primul avea racire cu aer, in vreme ce la Dacie racirea e cu apa. Componentele erau si ele dispuse altfel. Mesteream la Oltcit mai ales iarna. M