- Social - nr. 52 / 16 Martie, 2004 Reprezentanta mureseana a constructorului italian FIAT, "Auto Verona", a lansat, ieri, oficial, noul model Fiat Panda, o masina din clasa mini, dar care are toate atuurile de a revolutiona conceptul de economisire a spatiului. Noua masina este disponibila in trei tipuri de motorizari, doua pe benzina si una pe motorina, iar designul este o dovada a erei si stadiului in care se gaseste fabrica torineza de automobile: simplitate, tehnologie, rafinament, manevrabilitate, multifunctionalitate, robustete, echilibru intre nou si util. Panda are un portbagaj de 200 de litri, in ciuda aspectului exterior minion, o cutie de viteze capabila de performante de invidiat chiar si pentru masinile din clasele superioare si un habitaclu extrem de generos. Panda este gandit si oferit publicului atat pentru utilizarea in mediul urban, unde locurile de parcare devin pentru soferi un subiect din ce in ce mai agasant, cat si pentru trasee mai pretentioase, in conditii de rulaj mixt urban-extraurban. Daca mai punem la socoteala si gama foarte mare de dotari optionale, putem spera ca Panda va cuceri piata romaneasca, in general, si cea mureseana, in special, luand in considerare si pretul de pornire al masinii: putin peste 6.000 de Euro. (D.T.) - Social - nr. 52 / 16 Martie, 2004 Reprezentanta mureseana a constructorului italian FIAT, "Auto Verona", a lansat, ieri, oficial, noul model Fiat Panda, o masina din clasa mini, dar care are toate atuurile de a revolutiona conceptul de economisire a spatiului. Noua masina este disponibila in trei tipuri de motorizari, doua pe benzina si una pe motorina, iar designul este o dovada a erei si stadiului in care se gaseste fabrica torineza de automobile: simplitate, tehnologie, rafinament, manevrabilitate, multifunctionalitate, robustete, echilibru intre nou si util. Panda are un portbagaj de 200 de litr