Marile productii de la Hollywood aduc, in primele zile de dupa lansare, incasari de milioane de dolari. Pe principiul romanesc, ca nu sunt dolari, ci lei, si ca nu i-a adus, ci i-a dus, "Big Brother Marile productii de la Hollywood aduc, in primele zile de dupa lansare, incasari de milioane de dolari. Pe principiul romanesc, ca nu sunt dolari, ci lei, si ca nu i-a adus, ci i-a dus, "Big Brother 2" a golit contul postului Prima TV de 200 de milioane de lei, dupa numai doua zile de difuzare. Avantul orgiastic al proaspat intratilor in carantina aducatoare de 75.000 de euro nu ar fi avut, probabil, astfel de urmari dramatice, daca ar fi fost tinut in fraul intervalului orar rezervat practicilor "jucause", adica dupa miezul noptii. Numai ca Prima TV, in dorinta de a nu-si mai tine telespectatorii "pe uscat", a decalat cu cateva ceasuri bune difuzarea imaginilor graitoare. Astfel, luni pe inserate, romanul s-a bucurat din plin de binefacerile unor cadre graitoare, in care nimic nu s-a interpus intre ochiul sau pofticios si epiderma dezgolita a concurentelor. Pe traiectoria catre succesul absolut al canalului Prima s-a interpus, insa, Consiliul National al Audiovizualului, care a amendat postul cu 200 de milioane pentru livrarea catre populatie a unor astfel de imagini, intr-o perioada necorespunzatoare a zilei. De fapt, a zilelor, fiindca, pentru a asigura tacam complet, marti dimineata, programul de inviorare al romanului a inclus reluarea episodului din seara precedenta. Daca mai punem la socoteala si debutul show-ului, consumat in zi de doliu natinal, avem o buna imagine de ansamblu a pozitiei Prima TV. Pentru ceva publicitate in plus, fie ea chiar negativa si daunatoare la buget, nimic nu e prea mult.