Cu papucul pe coclauri Masinile utilitare nu mai sunt acei cai de povara care indurau tot si isi supuneau proprietarii la cazne pe drum, prin lipsa de confort si dotarile ce se limitau la trei Cu papucul pe coclauri
Masinile utilitare nu mai sunt acei cai de povara care indurau tot si isi supuneau proprietarii la cazne pe drum, prin lipsa de confort si dotarile ce se limitau la trei cuvinte
Un exemplu concludent este Mitsubishi L-200 Pick-up
Judecand dupa ce scrie pe talonul masinii, Mitsubishi L-200 este un vehicul utilitar cu dubla cabina si bena. Judecandu-l din exterior, putem spune ca asa arata, dar in plus se prezinta cu un design placut, plin de rotunjimi. Intr-adevar, are patru portiere, cinci locuri si o bena suficient de mare pentru a transporta unelte si echipamente pentru o echipa de lucru in varful muntelui sau in inima padurii. Teoretic, este un vehicul utilitar, dar situatia de schimba radical odata urcati la bord.
Sofer de lux
Credeti ca intr-o utilitara nu exista confort? Mai ganditi-va o data. Scaunele confortabile, pozitia la volan tipica pentru un off-road-er veritabil si accesorizarile sunt la nivel inalt atat la propriu, cat si la figurat. Instalatia de aer conditionat automata, radio-casetofonul, oglinzile actionate electric si calitatea materialelor obtinute n-au nici o legatura cu vehiculele comerciale. Cabina pare a fi facuta pentru a transporta patru sau cinci persoane spre cele mai variate locuri. Numai sa nu stea trei pe bancheta cinci sute de kilometri pentru ca nu vor ajunge foarte relaxati la destinatie. Pentru sofer si pasagerul din dreapta, in schimb, confortul este destul de bun. In oras, masina impresioneaza prin masivitatea partii frontale, impunand respect curajosilor care se strecoara prin oras si profitand de bunavointa celorlalti, taind calea tuturor. In plus, suspensiile absorb fara p