- Cultural - nr. 54 / 18 Martie, 2004 Actrita-regizor si director de teatru (in Grenoble), Renata Scant este o interlocutoare foarte…la locul ei. In conferinta de presa a Teatrului National in legatura cu premiera "Nunta lui Figaro" de Beaumarchais, a recunoscut ca a montat foarte clasic aceasta partitura, fara nimic modern sau parodic (cum cere noua moda), si, mai mult, nu are pretentia ca aduce noutati nici in conceptia regizorala. Realizarea ei primordiala este faptul ca i s-a oferit sansa de a lucra cu o trupa numeroasa, intr-un teatru din Romania, fiindca, dupa propriile afir matii, din cauza neajunsurilor financiare ale companiilor de teatru din Franta, nu a putut pune in scena acest text decat cu prea putine personaje. La varianta (inclusiv traducerea) in limba romana a ajutat-o actorul Aurel Stefanescu. Pentru ca povestea lui Figaro in aceasta viziune implica si aspecte politico-sociale, pe langa punctul de atractie al subiectului - instabilitatea in relatii sufletesti, fizice, si infidelitatea conjugala, cred ca vom vedea o comedie de bun-gust, punand in valoare talentul unei echipe tinere de interpreti. IOANA FLOREA - Cultural - nr. 54 / 18 Martie, 2004 Actrita-regizor si director de teatru (in Grenoble), Renata Scant este o interlocutoare foarte…la locul ei. In conferinta de presa a Teatrului National in legatura cu premiera "Nunta lui Figaro" de Beaumarchais, a recunoscut ca a montat foarte clasic aceasta partitura, fara nimic modern sau parodic (cum cere noua moda), si, mai mult, nu are pretentia ca aduce noutati nici in conceptia regizorala. Realizarea ei primordiala este faptul ca i s-a oferit sansa de a lucra cu o trupa numeroasa, intr-un teatru din Romania, fiindca, dupa propriile afir matii, din cauza neajunsurilor financiare ale companiilor de teatru din Franta, nu a putut pune in scena acest text decat cu prea putine personaje. La varianta