Ca orice desident care se respecta, am (avut) si eu literatura de sertar in evul abrogat. Eu, care cantam partidul si ai sai carmaci, aveam si variante anti-dictatoriale. (Stiu, nu ma avantajeaza aspectul, nici ca ins cu doua fete, nici ca opozant al regimului!) Un roman neispravit avea drept personaje (toate feminine) nume de capitale: Roma Stroiani, Atena Alifantis, Sofia Jivcoveanu, Budapesta Kadare, Moscova Brejnevrescu, Praga Dubcecanu, Viena-Berna Wald, Haga-Copenhaga Orfa si Tirana Ceaseanu. Ultima “personaja” dintre cele “noua muze” ale romanului “Toparlancele” era prototipul cunoscutei ADI (academician-doctor-inginer), pe care o cantam (in vers) cu foc la ceas de ghenar si-n alte dati, fie ca mi se cerea, fie ca mi se platea. Am incercat sa reiau story-ul, sa sterg de praf manuscrisul, sa fac pe resurectul publicandu-l, dar... la ce bun dupa razboi cand (dupa cum stiti si vedeti) multi viteji se arata. Cine n-are curaj sa dea cu sutul in cadavre? Ca orice desident care se respecta, am (avut) si eu literatura de sertar in evul abrogat. Eu, care cantam partidul si ai sai carmaci, aveam si variante anti-dictatoriale. (Stiu, nu ma avantajeaza aspectul, nici ca ins cu doua fete, nici ca opozant al regimului!) Un roman neispravit avea drept personaje (toate feminine) nume de capitale: Roma Stroiani, Atena Alifantis, Sofia Jivcoveanu, Budapesta Kadare, Moscova Brejnevrescu, Praga Dubcecanu, Viena-Berna Wald, Haga-Copenhaga Orfa si Tirana Ceaseanu. Ultima “personaja” dintre cele “noua muze” ale romanului “Toparlancele” era prototipul cunoscutei ADI (academician-doctor-inginer), pe care o cantam (in vers) cu foc la ceas de ghenar si-n alte dati, fie ca mi se cerea, fie ca mi se platea. Am incercat sa reiau story-ul, sa sterg de praf manuscrisul, sa fac pe resurectul publicandu-l, dar... la ce bun dupa razboi cand (dupa cum stiti si vedeti) multi viteji se arata. Cine