La inceput au fost birjele - persoanele grabite ieseau in strada, se gandeau cat de repede trebuie sa ajunga la destinatie, iar apoi, in functie de timp si bani fluierau o trasura cu unul, doi sau (in cazuri de extrema urgenta) patru cai. Pentru oamenii de afaceri care erau nevoiti sa calatoreasca in afara orasului existau diligentele, dar, in acest caz, se loveau de inconvenientul atacurilor banditilor (in America mai ales), care aveau prostul obicei de a-i lasa fara bani sau chiar fara cap.
Au urmat automobilele, care au usurat foarte mult viata oamenilor de afaceri si care au inaugurat secolul vitezei. In plus, afaceristii prosperi au descoperit ca era mult mai spectaculos sa fie vazuti descinzand dintr-un Rolls Royce construit pe comanda speciala decat dintr-o trasura, chiar daca era dotata cu cai pur sange.
Adevarata epoca de aur a afacerilor a debutat insa odata cu aparitia avioanelor, care au transformat lumea intreaga in biroul unui CEO. Cu toate acestea, potrivit principiului ca "intotdeauna e loc de mai bine", oamenii de afaceri au ajuns treptat la concluzia ca, in cazul unor sedinte sau runde de negocieri urgente, nu era foarte convenabil sa stea la coada laolalta cu muritorii de rand, pierzand timp pretios pana la imbarcare. Asa a aparut conceptul de "taxi aerian" - un avion dedicat in primul rand pasagerilor foarte grabiti, care, pentru privilegiul de a pierde doar zece minute cu formalitatile de imbarcare, sunt dispusi sa plateasca mai mult.
Desi companiile de "taximetre aeriene" sunt foarte raspandite pe plan international, deoarece cererea creste pe zi ce trece, aceasta afacere a debutat relativ tarziu in Romania, dar jucatorii de pe piata se asteapta la profit si la o dezvoltare semnificativa, deoarece comunitatea de afaceri incepe sa se alinieze la tendintele occidentale nu numai prin numarul de masini