Iaurturi cu 0% grasime, salate, cereale, fructe. Acestea sunt produsele pe care le va introduce in meniuri McDonalds Romania alaturi de cunoscutii hamburgeri si cartofi prajiti.
Compania americana McDonalds a lansat si pe piata romaneasca campania de modificare a meniurilor sale in favoarea produselor dietetice, in plina desfasurare la nivel mondial.
Campania, care difera de la tara la tara, vizeaza extinderea cu produse dietetice a meniurilor Happy Meal destinate copiilor si introducerea unor meniuri speciale pentru mame.
"In primul rand femeile si-au schimbat preferintele alimentare si sunt mult mai atente la dieta. Acesta este motivul pentru care am lansat aceasta oferta speciala pentru mame. Aceasta este numai prima faza a unei campanii care va dura si in viitor", a declarat ieri Cristian Savu, directorul de comunicare al retelei de restaurante fast-food, cu ocazia lansarii noilor produse.
In Romania, McDonalds detine 48 de restaurante si a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 36 de milioane de dolari, in crestere cu 10% fata de 2002. "Pentru anul acesta ne asteptam la o crestere similara", completeaza Savu.
McDonalds va achizitiona iaurturile de la producatorul de lactate Danone, iar cerealele de la producatorul din industra alimentara Nestle.
McDonalds Romania se asteapta ca anul acesta sa treaca pe profit, dupa ce anul trecut aceste sperante nu au fost realizate. "Nu am realizat profit anul trecut asa cum preconizam, insa suntem foarte aproape de pragul de profitabilitate. Credem ca anul acesta este momentul trecerii pe profit", a spus Savu.
In Romania, noile meniuri Happy Meal vor contine doua noi produse - batoanele din carne de peste Fish Fingers si sucul de portocale. De asemenea, copiii vor putea adauga la meniul Happy Meal si un desert care poate fi o pl