Din 30 martie, noi produse pe piata fast-food
Restaurantul McDonald`s de la parterul Complexului Comercial Tomis Mall a fost, in cursul zilei de ieri, gazda evenimentului "Noua experienta Happy Meal" * Invitatul-surpriza a fost clown-ul Ronald McDonald, mascota companiei de renume international, care a tinut un adevarat show pentru intreaga asistenta prezenta la restaurantul din centrul orasului * Noua gama de produse vine, deopotriva, in intampinarea copiilor si mamelor Cu ocazia aniversarii a 25 de ani de la aparitia programului Happy Meal, in 2004 McDonalds a organizat o relansare a acestuia, inspirat de noul concept: "I`m lovin` it". Noul program Happy Meal are ca scop principal transformarea unei vizite obisnuite la McDonald`s intr-o adevarata experienta pentru consumatori, prin extinderea meniului Happy Meal si prin lansarea unor noi oferte dedicate mamelor. Restaurantul McDonald`s de la parterul Complexului Comercial Tomis Mall a fost, in cursul zilei de ieri, gazda evenimentului "Noua experienta Happy Meal", eveniment destinat consumatorilor locali, si in special copiilor si mamelor din oras, carora le-a fost adresata in mod direct aceasta relansare a unuia dintre cele mai bine vandute meniuri. Invitatul-surpriza a fost clown-ul Ronald McDonald, mascota companiei de renume international, care, spre deliciul asistentei alcatuite din parinti, copii si reprezentanti ai presei locale, a sustinut un adevarat mini-spectacol presarat cu jocuri, glume si prezentari succinte a ceea ce inseamna produsele McDonald`s pe piata. Potrivit afirmatiilor reprezentantului McDonald`s Romania SRL, respectiv Cristi Savu, director de comunicare, noul produs vrea sa vina in intampinarea copiilor si mamelor deopotriva, fiind create meniuri distincte. In Romania, "Noua experienta Happy Meal" destinata exclusiv copiilor s-a realizat prin introducerea a doua noi produse: Fish